Στην κομμωτική ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα σκληρός και ιδιαίτερα σε εξειδικευμένες υπηρεσίες όπως η βαφή. Βαφή μπορεί να κάνει το κομμωτήριο της γειτονιάς, μια φίλη κομμώτρια που δεν έχει κομμωτήριο, αλλά και μόνη της η κάθε καλεσμένη στο σπίτι. Άλλωστε, τόσες διαφημίσεις DoItYourself (DIY) «κυκλοφορούν» στο διαδίκτυο που προωθούν βαφές μαλλιών.
Αν θέλει ένας hairstylist να υπερέχει, πρέπει να αναλογιστεί ποια είναι η προστιθέμενη αξία των υπηρεσιών κομμωτικής προς τον τελικό καταναλωτή. Γιατί το κοινό να συνεχίζει να επιλέγει το δικό του κομμωτήριο και τι τον κάνει καλύτερο ή και μοναδικό, σε σχέση με τον ανταγωνισμό?
Ήρθε η ώρα να αξιολογήσετε ξανά την ποιότητα υπηρεσιών, τον τιμοκατάλογο, την συνολική εμπειρία του πελάτη στο κομμωτήριο και τους τρόπους που μπορείτε να χτίσετε πιστότητα. Βελτιώνοντας τη συνολική πρόταση των υπηρεσιών αλλά και την εμπειρία των πελατών/καλεσμένων στο κομμωτήριο, μπορείτε να χτίσετε ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που είναι δύσκολο να μιμηθούν συνάδελφοι.
Ας δούμε πώς μπορεί ένας hairstylist να επικοινωνήσει ότι είναι ο «ειδικός» στο κλάδο:
1) ΑΝΑΠΤΥΞΤΕ ΤΟ PERSONAL BRANDING
Οι πελάτες έχουν τη διάθεση να πληρώσουν κάτι παραπάνω, αν τους επιστραφεί η αξία των χρημάτων που έδωσαν. Οι περισσότεροι αφήνονται στα χέρια των hairstylist γιατί τους θεωρούν και είναι οι ειδικοί για την φροντίδα των μαλλιών τους.
Επικοινωνήστε πως είστε ο ειδικός, ο Expert σε αυτό που κάνετε. Η εμπειρία, η εκπαίδευση, η τεχνογνωσία σας, έχει σημασία για το κοινό που σας εμπιστεύεται. Αναπτυχθείτε ακόμη περισσότερο και προωθήστε τον εαυτό σας, τις δουλειές σας, το κομμωτήριο και την ομάδα των συνεργατών σας!
2) «ΟΜΑΔΑ» - ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ MARKETING
Εκπαιδεύστε και δώστε στην ομάδα σας την ευκαιρία να εξελιχθεί μέσω της επιχείρησης σας. Κάποιοι hairstylists μπορεί να έχουν ενδοιασμούς ως προς αυτή την προσέγγιση, γιατί μπορεί να πιστεύουν ότι εκπαιδεύουν τον επόμενο ανταγωνιστή και όχι τον συνεργάτη τους.
Κακά τα ψέματα, κάτι τέτοιο δεν είναι απίθανο να συμβεί, ωστόσο οι επιχειρήσεις είναι οι άνθρωποι. Το να έχει ένα κομμωτήριο μια ομάδα συνεργατών χωρίς όραμα, τεχνογνωσία ή εξειδίκευση είναι σαν να «σκοτώνει» την ποιότητα των υπηρεσιών προς το κοινό που το εμπιστεύεται. Το αποτέλεσμα θα είναι η δημιουργία παραπόνων και πολύ πιθανά και η πτώση του τζίρου.
Οπότε δημιουργήστε εκείνες τις συνθήκες εργασίας, που θα κάνουν την ομάδα των hairstylist να δημιουργεί και να προτείνει συνεχώς υπηρεσίες στους πελάτες. Εκπαιδεύστε την ομάδα σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
3) ΔΙΨΑ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΝΕΥΣΗ
Η κομμωτική είναι δημιουργία και οι hairstylists πρέπει να ενημερώνονται συνεχώς για τις νέες τάσεις. Επίσης πρέπει να εκπαιδεύονται από τους καλύτερους σε νέες τεχνικές και προτάσεις.
Ο επιτυχημένος hairstylist δεν αντιμετωπίζει την κομμωτική μόνο ως την περιποίηση των μαλλιών. Η κομμωτική είναι μόδα, είναι εξέλιξη, είναι εικόνα, είναι styling, είναι ενδιαφέρον για την ομορφιά των άλλων.
Η επιπρόσθετη αξία θα προκύψει χωρίς να προσπαθήσετε πολύ αν καλλιεργείτε την αγάπη, τον ενθουσιασμό για αυτό που κάνετε και δεν φοβάστε να μοιράζεστε αυτά τα συναισθήματα και τη γνώση με το κοινό σας.
4) SOCIALIZE, SHARE & GIVE AWAY
Προφανώς δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να μοιράζεστε το πάθος για τη δουλειά σας, από τα social media. Αξιοποιήστε με καθημερινή συνέπεια τη δύναμη της εικόνας. Δώστε ένα κίνητρο στις πελάτισσες που ανανέωσαν το look στα χέρια σας, προκειμένου να σας δώσουν την άδεια να βγάλετε 1-2 φωτογραφίες και να τις κάνετε share στη σελίδα σας στο Facebook & το Instagram.
Τι, δεν έχετε παρουσία στα social media όπου οι πελάτες σας περνάνε πάνω από 3 ώρες καθημερινά?? Δημιουργήστε επαγγελματική παρουσία τώρα, ή αφήστε έναν ειδικό να το κάνει για εσάς, θα βοηθήσει πολύ την προώθηση της δουλειάς σας.
Διοργανώστε διαγωνισμούς με έπαθλο μια υπηρεσία για τη φίλη ή το φίλο που θα κερδίσει σε μηνιαία βάση. Προωθήστε αυτούς τους διαγωνισμούς στα social media και θα εκπλαγείτε από την ανάπτυξη του πελατολογίου και την πιστότητα που θα δημιουργήσετε.
5) ΔΩΣΤΕ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΑΣ
Η καλή δουλειά είναι πάντα αποτέλεσμα ομαδικής εργασίας. Μην φοβηθείτε να δώσετε κάτι περισσότερο στους συνεργάτες σας για την επιπλέον συνεισφορά τους στα αποτελέσματα της επιχείρησής σας. Το σίγουρο είναι ότι θα το λάβετε πίσω παράπλευρα και στο πολλαπλάσιο.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχετε αναπτύξει την ικανότητα να επιλέγετε τους κατάλληλους συνεργάτες. Να τους δίνετε την πρωτοβουλία να δοκιμάζονται στην πράξη και να αμείβετε καλύτερα εκείνους που δημιουργούν πραγματική αξία για το κομμωτήριο σας.
6) ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ
Επιρροές δεχόμαστε από παντού και σε καθημερινή βάση. Για να εξελιχθεί η επιχείρηση σας, θα πρέπει να επιλέγετε τις καλύτερες συνεργασίες. Το κοινό το αντιλαμβάνεται αυτό υποσυνείδητα. Εταιρείες που προάγουν το γενικότερο καλό του κοινωνικού συνόλου και δεν έχουν μοναδικό σκοπό την αύξηση των κερδών, τείνουν πλέον να έχουν προβάδισμα στις επιλογές των καταναλωτών. Ο λόγος είναι ότι οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται ότι τα χρήματα τους έχουν μεγαλύτερη αξία και δημιουργείται κοινωφελές έργο.
Τα προϊόντα επαγγελματικής περιποίησης της Paul Mitchell είναι προϊόντα που σκοπό έχουν να βελτιώσουν όχι μόνο την ποιότητα ζωής εκείνου που τα χρησιμοποιεί.
Ο απώτερος σκοπός είναι η αναβάθμιση της ποιότητας ζωής για όλους τους ανθρώπους και η εξασφάλιση ενός καθαρότερου οικοσυστήματος.
Διαβάστε ΕΔΩ την No Animal Testing φιλοσοφία μας.
ΕΙΣΤΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ HAIR STYLIST?
Αν ναι, γίνετε μέλος αυτής της μοναδικής κοινότητας και επωφεληθείτε των προνομίων και των υπηρεσιών που θα σας βοηθήσουν να αναπτύξετε την επιχείρησή σας!
Κάντε ΕΓΓΡΑΦΗ και ένας συνεργάτης μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για περισσότερες πληροφορίες, εκπαίδευση ή επίδειξη των προϊόντων επαγγελματικής περιποίησης Paul Mitchell.
ΕΓΓΡΑΦΗΔιαβάστε επίσης:
Η Ιστορία Του Φυτού Awapuhi Στα Προϊόντα Επαγγελματική Περιποίησης Paul Mitchell
Η Επιτυχία Είναι Θέμα Συνήθειας