Πως να μακρύνετε τα μαλλιά σας γρήγορα και φυσικά

πως να μακρύνετε τα μαλλιά σας

Χρήσιμα tips πριν συνεχίσετε να διαβάζετε το άρθρο:

– Το άγχος και η κατάθλιψη ενδέχεται να προκαλέσουν απώλεια σε τρίχες σε πολύ σημαντικό βαθμό.

Κατά συνέπεια, καλό είναι να προσπαθήστε να κρατάτε αποστάσεις από εντάσεις, διαμάχες, άγχος και να παραμένετε όσο πιο ήρεμες γίνεται.

– Να χρησιμοποιείτε μια καλή βούρτσα για να βουρτσίζετε τα μαλλιά σας πολύ απαλά σε καθημερινή βάση.

Αυτό να το κάνετε ακόμη και πριν λουστείτε, γιατί αφενός θα βοηθήσει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στο κεφάλι, αφετέρου δεν θα έχετε μεγάλο μπλέξιμο στα μαλλιά που προκαλείται όταν κάνουμε μπάνιο.

– Μην ντραπείτε στο να προστατεύσετε τα μαλλιά σας από τις καιρικές συνθήκες και το επιβαρυμένο περιβάλλον. Το κρύο, η σκόνη, η βροχή αλλά και ο ήλιος μπορούν να βλάψουν τα μαλλιά σας. Μπορείτε να προστατευτείτε με στυλ, φορώντας ένα μαντήλι, κάποιο καπέλο, ή οτιδήποτε άλλο νομίζετε ότι συμβαδίζει καλύτερα με την προσωπικότητα σας.

– Το βράδυ όταν ξαπλώνετε να χρησιμοποιείτε αν γίνεται μαξιλαροθήκες από μετάξι. Ο λόγος είναι ότι έχουν την δυνατότητα να προστατεύουν τα μαλλιά σας από το σπάσιμο.

– Μην παραμελείτε να εφαρμόζετε εξειδικευμένες κομμωτηριακές μάσκες ενυδάτωσης στα μαλλιά σας. Οι πιο πολλές μάσκες διαθέτουν πολύτιμα στοιχεία θρέψης για τα μαλλιά.

– Να μη πιάνετε τα μαλλιά σας πολύ σφικτά. Σφικτά δεσίματα έχουν την τάση να αποδυναμώνουν την ρίζα και διευκολύνουν με αυτόν τον τρόπο το σπάσιμο της τρίχας.

Το καλύτερο είναι να επιλέγετε πάντα χαλαρά χτενίσματα που δεν απαιτούν υπερβολικό styling. Έτσι δεν θα επιβαρύνετε τα μαλλιά και θα τα αφήσετε να πάρουν τις ανάσες που χρειάζονται για να μακρύνουν.

– Η γυμναστική που περιλαμβάνει αερόβιες αλλά και καρδιαγγειακές ασκήσεις έχει ως παράπλευρο όφελος την ρύθμιση ορμονών. Οι ορμόνες αυτές με την σειρά τους υποκινούν την ανάπτυξη των μαλλιών με γρηγορότερους ρυθμούς.

Μαλλια μακρια, λαμπερα & γεματα υγεια

Η πλειοψηφία των γυναικών επιθυμεί μακριά, γεμάτα και λαμπερά μαλλιά σε καθημερινή βάση.

Αυτό το όνειρο απογειώνεται σε ειδικές κοινωνικές περιστάσεις όπου μια γυναίκα θέλει να κάνει πιο ξεχωριστή και ιδιαίτερη την παρουσία της.

Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι ευτυχώς για εσάς υπάρχει η δυνατότητα να μακρύνετε τα μαλλιά σας λίγο πιο γρήγορα. Βέβαια μην περιμένετε ότι τα μαλλιά σας θα μακρύνουν μέσα σε ένα βράδυ.

Σε αυτό το άρθρο αναφέρουμε τρόπους με τους οποίους μπορείτε να μακρύνετε τα μαλλιά σας ταχύτερα, από τον φυσιολογικό ρυθμό ανάπτυξής τους.

Διατροφη, υγεια & μαλλια

Η διατροφή είναι πολύ σημαντική για την σωστή ανάπτυξη και υγεία του ανθρώπου συνολικά. Είναι όμως σημαντική και για την υγεία και ανάπτυξη των μαλλιών σας. Συνεπώς θα σας προτείναμε να ακολουθήσετε υγιεινούς τρόπους διατροφής κάθε μέρα. Γενικότερα ο τρόπος ζωής σας θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο καλός για την υγεία σας.

Δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι η καλή διατροφή είναι ένα από τα tips για να έχετε καλύτερο ρυθμό ανάπτυξης των μαλλιών σας. Ο ανθρώπινος οργανισμός αφομοιώνει όλη την θρεπτική αξία, τις απαραίτητες βιταμίνες και αμινοξέα μέσω της διατροφικής συνήθειας. Το ίδιο συμβαίνει και για τα μαλλιά μας. Όσο καλύτερα τρεφόμαστε τόσο πιο καλή είναι η υγεία των μαλλιών μας.

Το κύριο στοιχείο της τρίχας είναι η κερατίνη. Η κερατίνη είναι η κυριότερη πρωτεΐνη της τρίχας και έχει να κάνει με τη δύναμή της. Τα αυγά, τα πουλερικά, τα ψάρια, τα καρύδια Βραζιλίας και τα φασόλια είναι μεταξύ άλλων, τροφές που έχουν αυξημένη συγκέντρωση κερατίνης.

Εκτός από τις απαραίτητες βιταμίνες και τις πρωτεΐνες, καλό είναι να έχετε μια ισορροπημένη διατροφή πλούσια σε σίδηρο, ψευδάργυρο, καροτένιο και άλλες τροφές που έχουν αυξημένη αναλογία αμινοξέων.

Πριν από τον βραδινό ύπνο πιείτε ένα ποτήρι άπαχο γάλα και δώστε στα μαλλιά σας την διατροφική υποστήριξη για να μεγαλώσουν πιο γρήγορα και όσο κοιμάστε.

Περιορίστε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών, το κάπνισμα, αλλά και τις χημικές δίαιτες, που οδηγούν σε μεγάλη απώλεια βάρους σε μικρό χρονικό διάστημα. Αν δεν υιοθετήσετε έναν υγιεινό τρόπος ζωής, μπορεί να επιβαρύνετε την υγεία των μαλλιών σας. Μπορεί επίσης να τους προκαλέσετε ανεπιθύμητη ξηρότητα και ενδεχομένως τριχόπτωση.

Βαλτε στην ρουτινα σας εξειδικευμενα προιοντα φροντιδας μαλλιων

Καλό είναι να κάνετε ένα λούσιμο στα μαλλιά σας 2-3 φορές την εβδομάδα. Επίσης θα σας προτείναμε να ΜΗΝ χρησιμοποιείτε προϊόντα για τα μαλλιά με χημική σύσταση, γιατί συνήθως είναι πιο επιθετικά. Προτιμήστε εξειδικευμένα κομμωτηριακά προϊόντα που περιέχουν φυτικά εκχυλίσματα και πρωτεΐνες.

Αν λοιπόν θέλετε να έχετε μαλλιά που αναπτύσσονται καλύτερα και γρηγορότερα, τότε εκτός των όσων αναφέραμε θα πρέπει να χρησιμοποιείτε ένα εξειδικευμένο σαμπουάν αλλά και ένα καλό κοντίσιονερ. Αυτά τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών θα πρέπει να ταιριάζουν με τον τύπο των μαλλιών σας. Αν δεν νιώθετε 100% σίγουρη, ρωτήστε μας για να σας συμβουλεύσουμε σχετικά με τα προϊόντα Paul Mitchell.

Καλό είναι να λούζετε πάντα τα μαλλιά σας όχι με ζεστό νερό αλλά με χλιαρό. Ο λόγος είναι ότι το πιο ζεστό νερό ενδέχεται να μπλοκάρει τους πόρους του κεφαλιού.

Ιδανικά προϊόντα περιποίησης για βαμμένα μαλλιά είναι η σειρά Color Care της Paul Mitchell (Color Protect Shampoo, Color Protect Conditioner). Τα οποία παρατείνουν τη διάρκεια του χρώματος, ενυδατώνουν και ενισχύουν τη λάμψη.

Για λεπτά μαλλιά προτείνουμε τη σειρά Extra Body (Extra Body Shampoo & Conditioner) που δίνει σώμα και όγκο στα λεπτά και αδύναμα μαλλιά και αποτρέπει τη δημιουργία της ψαλίδας.

Για τους λάτρεις των οργανικών προϊόντων σας προτείνουμε τη σειρά Tea Tree που περιέχει πολλές επιλογές, με πάνω από 20 διαφορετικά εκχυλίσματα και βότανα.

ΚΛΙΚ ΕΔΩ για να δείτε την σειρά Tea Tree

Θεραπειες μαλλιων με αιθερια φυτικα ελαια

Αυτού τους είδους οι θεραπείες είναι καλό να προτείνονται από εξειδικευμένο κομμωτή, που θα σας δώσει την ιδανική λύση ανάλογα με την πρόκληση που αντιμετωπίζετε στο τριχωτό σας.  

Σωστη φροντιδα του τριχωτου της κεφαλης

Η σωστή περιποίηση και φροντίδα των μαλλιών είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα για την καλή υγεία και ανάπτυξη των μαλλιών σας.

Το συχνό βούρτσισμα βοηθά στην καλύτερη λειτουργία του τριχωτού. Η καλύτερη επιλογή για συχνό βούρτσισμα στο σπίτι είναι η Paddle Brush της Paul Mitchell, με χτενάκια σιλικόνης και αντιβακτηριδιακή προστασία. Με αυτόν τον τρόπο υποκινείται η σωστή κυκλοφορία στο αίμα. Καλή κυκλοφορία συνεπάγεται γρηγορότερη ανάπτυξη της τρίχας στο κεφάλι μας.

Να φροντίζετε πάντα τα μαλλιά σας να είναι καθαρά και να χρησιμοποιείτε προϊόντα styling που δεν αφήνουν κατάλοιπα στα μαλλιά και το τριχωτό.

Μην χρησιμοποιειτε επιθετικα προιοντα περιποιησης & styling

Διάφορα προϊόντα styling για τα μαλλιά ενδέχεται να επηρεάσουν με αρνητικό τρόπο την υγεία της τρίχας, εμποδίζοντας και την ανάπτυξή της. Αυτό το λέμε ακόμη και για τα κεραμικά εργαλεία styling που μπορεί να προκαλέσουν φθορά ή και σπάσιμο στα μαλλιά.

Απαραίτητα προϊόντα για το styling είναι αυτά που έχουν θερμοπροστατευτικές ιδιότητες. Όπως το Hot of the press ή το Super Skinny Serum.

Μην αφηνετε την ψαλιδα να κλεβει το look σας

Αν πηγαίνετε συχνά στο κομμωτήριο για να κόψετε τις άκρες των μαλλιών σας δεν επηρεάζονται καθόλου τα τριχοθυλάκια στο κεφάλι σας. Τα τριχοθυλάκια είναι υπεύθυνα για την καλή ποιότητα υγείας των μαλλιών, αλλά και για τον ρυθμό που μεγαλώνουν.

Τα μαλλιά στο ανθρώπινο κεφάλι αναπτύσσονται κατά μέσο όρο 1-1,5 εκατοστά μηνιαίως. Αυτό συμβαίνει είτε κουρευόμαστε είτε όχι.

Από την άλλη όμως, όταν παίρνουμε πιο συχνά τις άκρες, κάνουμε τα μαλλιά μας να φαίνονται λίγο πιο μακριά. Με το κούρεμα της ψαλίδας μειώνεται το σπάσιμο της τρίχας. Οι σπασμένες τρίχες κάνουν τα μαλλιά να φαίνονται πιο αδύναμα, πιο λεπτά και πιο κοντά από ότι είναι στην πραγματικότητα.

Κάθε 8 με 12 εβδομάδες, θα σας προτείναμε να κλείνετε ένα ραντεβού σε ένα κομμωτήριο Paul Mitchell για να κόψετε τα μαλλιά σας όσο απαιτείται, για να διατηρήσετε τη γραμμή του κουρέματός σας και να αποφεύγετε τη δημιουργία της ψαλίδας.

Τα μαλλιά σας θα ανανεωθούν όσο δεν φαντάζεστε και θα τα βλέπετε να μακραίνουν πολύ πιο γρήγορα!

Διαβάστε επίσης:

Ανδρικό ξύρισμα και όσα πρέπει να γνωρίζετε

Paul Mitchell: No Animal Testing φιλοσοφία